Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ilona Warmerdam - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ilona Warmerdam - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes...

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

01 December 2016 | Nederland, Delft

Nog een paar nachtjes te gaan en dan is het weer zover. Maandag stap ik op het vliegtuig naar indonesie waar ik de komende twee maanden ga rondreizen. Ik heb nog geen gedetailleerde reisplanning maar ik start in Jakarta en begin met het verkennen van Java. Na Java staan Bali, de Gili eilanden en Lombok op de planning. Of het deze volgorde wordt of dat er nog andere eiland aan de lijst worden toegevoegd gaan we vanzelf zien. Ik heb ieder geval weer heel veel zin in een nieuwe avontuur. Via deze weg hou ik jullie op de hoogte van mijn reis avonturen.

Maar voor ik daadwerkelijk vertrek maandag ga ik eerst nog even gezellig sinterklaas vieren met de familie.

tot over twee maanden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Ilona

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 10746

Voorgaande reizen:

05 December 2016 - 01 Februari 2017

Indonesie

29 Oktober 2014 - 30 Januari 2015

Rondreis door zuid-oost azië

Landen bezocht: