Laatste paar dagen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ilona Warmerdam - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ilona Warmerdam - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

26 Oktober 2014 | Nederland, Delft

De laatste paar dagen hier in het koude en natte Nederland voor dat ik woensdag eindelijk vertrek voor mijn reis. De komende twee dagen moet ik nog even hard aan de slag om mijn tas in te pakken en vooraal ook mijn kamer in te pakken zodat de onderhuurder er in kan.

Als alles dan gepakt is vlieg ik woensdag rond half 1 smiddag naar kuala lumpur waar ik de volgende dag rond middag uur plaatselijke tijd aankom. Ik blijf een paar dagen daar in de grote stad voor ik verder ga reizen door maleisië. Na maleisië ga ik door naar Thailand. Op 18 december moet ik in bangkok zijn om bernadette op te halen van het vliegveld en dan reizen we ruim twee weken samen door thailand en cambodja. De laatste maand reis ik verder door Vietnam om te eindigen in Hanoi waar ik op 29 januari weer terug vlieg naar nederland.

Dit is een kleine schets van mijn reis hoe en waar ik allemaal precies ga komen . Wat ik allemaal beleef zal ik proberen om hier te vertellen in de reisverslagen.

tot over 3 maanden

• 27 Oktober 2014 - 14:08

Willem:

Goede reis en veel plezier!!

• 02 November 2014 - 19:09

Jookje:

Nou, Ilona, je wandelt al door Kuala Lumpur te genieten.
    Wij volgen je tijdens je mooie reis.